- NY KATEGORI: ISHOCKEY

Eller ska jag döpa den till elitserien istället? Eller sport då viss annan sport också kan förekomma? Den får heta ishockey så länge haha.

... för vet ni vad? Imorgon är det kick off för elitserien! Glad_flicka_91!

HV71's hemsida står det att det är en match mellan Frölunda HC och HV71 men jag kan inte hitta vart den ska visas nånstans ._. Om den ens ska visas vill säga. Jag vill ju inte missa matchen! Inte har jag klickat hem mig en matchtröja heller men souvenirshoppen har varit stängd hur länge som helst. Nåja, bara jag får hem den innan dom spelar en match i Stockholmsområdet så är jag nöjd hehe ;)

Men åh, bra att jag läser ordentligt också -.-' Matchen imorgon är tydligen en träningsmatch, på måndag börjar säsongen! Men jag hittar fortfarande inte om matchen ska spelas på tv eller inte, irriterandeee!

Om det är underförstått för er nya läsare så är jag ett stort fan av HV71, och följer elitserien med anda, så att säga hehe. Eftersom säsongen börjar på måndag och fortsätter inpå nästa år så kommer det förekomma mycket inlägg om just det.

Nu: lägga in spanska- och tyskaglosor på glosboken.se.
Hörs senare, chao (:




Time has been replaced by a countdown; 350 days left to go.


Kommentarer
Postat av: simone

SV: Tack så hemskt mycket! Och du med, speciellt bakrunden :D

2009-09-16 @ 18:50:21
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Sofia

Förstår precis vad du menar med att vara skoltrött och inte orka plugga vidare - jag kände (och känner) samma sak. Angående the accents här - love them! Det är ju skillnad på ställen.. Dublin och Cork har olika, Belfast och Lisburn olika etc. MEN, de flesta är ändå bedårande ^^ Belfast är en väldigt vacker stad. Grejen är den att det känns knappt som en storstad, inte för att jag bor mitt i centrumet men naturen, bergen och allt är så nära att det blir liksom.. så bra! :D Älskar verkligen det här stället.



Om du hinner komma till Irland innan jag återvänder nästa sommar i augusti så får vi se till att försöka träffas nästan tycker jag! :)



Japp, ALLT bokat och klart för dem! :D Biljetterna gick på ca 200kronor :O AMAZING. ska bli så roligt att träffa dem igen :)

2009-09-16 @ 23:32:02
URL: http://sofia.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ryanair har väl nå erbjudande skulle jag gissa :D från skavsta. och det är klart du får komma och hälsa på om du vill! du skulle kunna adda min msn - [email protected] - om du vill :)



OCH JA, det kan vara lite jobbigt med vissa personers dialekter! "What?" är en standardfråga :P

2009-09-16 @ 23:46:48
URL: http://sofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0