- MÅR PYTON. IGEN.

Jag känner nu vilken otroligt dum idé det var att pallra iväg sig till skolan idag. Kände mig ändå rätt 'frisk' och 'pigg' imorse när jag vaknade. Mamma blev till och med förvånad när hon upptäckte att jag var i skolan idag, med tanke på hur jag mådde i måndags och igår.
Huvudvärken, halsontet, mattheten och tröttheten. Jag fattar inte hur jag kan vara så otroligt trött! Jag sov ändå 8-9 timmar inatt, men det känns som när jag endast sovit 3-4 timmar, helt sjukt.

Det är på tok för tidigt för att gå och lägga sig klockan sju, måste hålla mig vaken i 2-3 timmar till. Fan.
Om jag inte blir bättre till imorn så stannar jag fan hemma - punkt slut.

Knapra alvedon (om vi ens har nån hemma. Suck.) och ockupera mig med nåt som man håller sig vaken av står på listan nu. Hörs kanske senare om jag inte däckat innan dess. Heido.

Kommentarer
Postat av: R

tror du att du skulle kunna komma till bara biologin?

du behöver inte stanna på håltimmarna lr ngt, bara biologin. så behöver jag inte labba ensam och du behöver inte labba ensam med trolle nästa vecka.

vad tror du?

2009-09-09 @ 19:49:51
Postat av: Anna

Det skulle nog kunna gå. Alltså just nu mår jag rätt okej, men det skiftar så otroligt mycket. Får se hur jag mår när jag vaknar.

2009-09-09 @ 21:17:29
URL: http://akatalektisk.blogg.se/
Postat av: R

okej :)

jag vill verkligen inte att du ska gå om du känner att det skulle kunna göra dig sämre men, som du förstår, skulle det vara trevligare för oss båda om vi kunde få det avklarat imorgon :)



du får väldigt gärna skicka ett sms när du bestämt dig så jag vet. men jag har inga pengar på mobilen, så du vet.

mellan spanskan och biologin kommer jag iaf vara i biblioteket :)



krya på dig!

2009-09-09 @ 21:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0