- JULTIDNINGAR?

Haha, ska jag börja sälja Jultidningar? xD Som ganska många gjorde när man var mindre?
När man sålt för tillräckligt mycket pengar så får man ju vissa premier, beroende på hur mycket man sålt för. Såg att man bland annat kunde få en bärbar dator eller en mini-pc, eller till och med en systemkamera - fast det var ju stjärn-premiern såklart -.-
Ska jag satsa på att verkligen sälja en massa saker för att få en dator, eller en systemkamera med lite tur? Vore ju sweet att slippa behöva betala för det haha. Frågan är ju bara hur många jag lyckas sälja till. Hm.
(Jag måste sälja mellan ~6000 och ~10000 för att få en sån bra premie.)
Jag får se hur jag gör.




Time has been replaced by a countdown; 363 days left to go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0