- JA' Ä' INTE BITTER

Att vara ensam med tyskalärare is not the shit! Damn you Cassandra som var sjuk/skolkade -.-
Alltid kul att spendera lite quality time, eller hur? Not. Vilken "tur" att jag fick sluta tidigare från lektionen också eftersom vi blev klara fortare äv väntat, längre håltimme till mig - joy!

Nu väntar en lektion i "Textkommunikation" (läs: skoltidning) och sen slutar jag (:
Igår fick jag se på hockey också <3 Sverige-Ryssland i Czech Hockey Games. Vi vann med 4-3 efter straffar då Ryssland inte fick in en enda straff tack vare att Honken räddade alla, och Weinhandl fick in ett mål för Sveriges räkning (: Det kan dom ha, ryssjävlarna! Haha.
Hörs kanske senare, heido!



Time has been replaced by a countdown; 362 days left to go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0