- HOME SWEET HOME

Är det bara jag som inte ska stanna uppe hela natten för att kolla på VMA? Hehe.

Den här veckan har jag gått upp mellan halv sju och nio varenda dag, behöver jag nämna att jag är rätt trött nu? Känns skumt att ha vänt dygnet rätt om jag ska vara ärlig haha, men otroligt skönt också. Hoppas att jag kan hålla det ett litet tag framöver i alla fall!

Jag är fortfarande sjuk för övrigt, den dumma förkylningen vill inte ge med sig! Hostar, snorar, lock för öronen (hör seriöst ingenting haha...), trött jämt och ständigt osv osv osv. Har i alla fall ingen feber (yyy).

Hos mormor blev det totalt ~27 kg svamp!
18 påsar x ~1,5 kg/styck = 27 kg. Helt sjukt. Men jag måste erkänna att det är otroligt kul att plocka svamp, i alla fall när man hittar nånting ;) Nackdelen är ju att man får sitta på huk rätt mycket (mina knän </3), och böjer man sig ner så tar ryggen stryk istället. Smällar man får ta I guess.

Väldigt osammanhängade blogginlägg, men what ever. Nu ska jag gå och lägga mig så att jag är 'pigg' och 'utvilad' imorgon. Ska bli skönt att sova i min egna säng inatt! Slippa den där uppfällbara "sängen" som känns som att man ligger i/som en skål... -.-
Guten Nacht!



Alltså min arm har fan spasmer! Man känner hur... nånting rör sig, och håller man armen still kan man se det guppa typ! Så sjukt irriterande. Känns som att nån sitter och petar på exakt samma ställe, både från in- och utsidan.




Time has been replaced by a countdown; 353 days left to go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0