- BALANS, TACK?

Jag är jättevarm, och troligtvis röd, om kinderna. Ryggen är hur varm som helst - typ som när man bränner sig på sommaren, minus smärtan. Samtidigt så är min händer och fötter iskalla! Kan det inte finnas något mellanläge haha?

Oklara svar från både C och T. Ska jag komma eller inte komma? Måste liksom veta om jag börjar 8.15 imorn eller 12.05. Jag röstar på det senare alternativet i alla fall ;) Vore sweet. Bara jag får ett svar nån gång! Måste sova snart ju.

Ska lägga mig och läsa en stund och vänta på svar, sen är det sängen som gäller.
Hörs, god natt!

Kommentarer
Postat av: R

helvete helvete helvete bakgrunden... den ska in imorgon

den är inte färdig

ehm... jag skriver skiten nu (ska ju ändå bara vara ett utkast) och mailar den till dig

2009-09-25 @ 00:49:44
Postat av: Anna

Shit, den hade jag HELT glömt bort! Okej, ska jag skicka den till Karin sen eller? Eller ska typ alla göra det?

Loggbok har jag också helt glömt bort. Fan. Får skriva ihop nån skit i helgen.

2009-09-25 @ 01:23:48
URL: http://akatalektisk.blogg.se/
Postat av: Åsa Bys

Kul blogg du har, gillar spelaren. Skas nox skaffa en. OCh lite hjälp med designen. Rock on!!/Å

2009-09-25 @ 07:40:25
URL: http://brandtjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0