- 090920

God dag alla glada! ^^ Haft en bra söndag hittills? Här är det strålande solsken ute och en alldeles klarblå himmel, lovely.

Jag fick nyss ett otroligt sug av att öppna min burk som jag sparar pengar i. Måste. Stå. Emot. Jag är så nyfiken på hur mycket pengar jag lagt i hittills! Jag har ju haft den i över ett halvår, och jag "får" inte öppna den förrän nästa sommar -.-' Det är en burk som man måste ta sönder för att kunna öppna, man gör det nämligen med en konservöppnare. Det finns ingen annan öppning förutom det lilla hålet där man ploppar i pengar :P

Burken. Klicka för större bild!


Anywho, jag har ingen aning om vad jag ska hitta på idag. Återstår att se helt enkelt (:
Nu ska jag i alla fall slänga ihop nån lunch. Hörs senare, tschüss!




Time has been replaced by a countdown; 346 days left to go.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0