- ONSDAG

Tjabba tjena hallå!
Medan Bob står i duschen passar jag på att uppdatera lite snabbt. Tanken idag var ju att jag, mamma och Malin skulle hitta på nånting, men så blev det inte för min del. Malin ville jättejättejättegärna åka till Sydpolen och bada, vilket jag inte alls ville, så mamma åkte dit med henne idag och så ska jag och mamma hitta på nånting nån annan dag istället (: Bob sov ändå över så jag fick lite mer tid att vara med henne.

Gårdagen började med att jag åkte in till stan vid 10 och mötte upp Bob. Vi stannade där och fikade ett tag innan vi åkte hem till mig. Väl hemma så var hon jävligt pepp på att jag skulle lära henne sy en spishandduk haha. Själva handduken gick bra att göra men det tog oss 1½ timme att göra knapphål (på testtyg då alltså), men det blev bra till slut. Det bjöds på myyycket skratt under hela dagen haha!

Sen började vi planera lite inför nästa år! Först hennes studentskiva där vi bestämde vad vi skulle ha på oss (kan inte säga vad utan att avslöja allting) och det ledde till att vi nu håller på att planera en resa. Vi hoppas på att få komma iväg i mars, men vi har även kollat upp lite i april och maj också. Detta måste måste måste gå nu, vi är så exalterade! Båda två drömde om nästan samma sak inatt, hehe ;)

Om ett tag ska vi röra oss in mot stan för att käka nånting (: Först tänkte vi äta på Pizza Hut's lunchbuffé, men jag tror inte att vi hinner dit innan den stänger, så vi får se vad vi hittar på.

Nu hör jag henne lunka uppför trappen, måste kila!

Kommentarer
Postat av: R

hahaha "tjabba tjena hallå"

aaaah, that brings me back :P

2009-10-28 @ 22:16:11
Postat av: R

du har fortfarande inte skickat dina texter.

2009-10-29 @ 20:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0