- TAGGAD!

Om ungefär en halvtimme drar jag och Villy till bussen, och om ungefär 1½ timme är vi framme vid Hovet
Vi ska ju som sagt se HV71-DIF där klockan sju! :D Min första HV-match ever som jag ser live.

Fan i helvete om dom inte vinner alltså haha. Vi ska dessutom inte stå i bortklacken eftersom dom biljetterna såklart var slut, utan vi ska stå i nåt litet hörn med en massa djurgårdare. Hoppas att vi inte blir nerslagna höhö. Kameran åker med men vi får se hur mycket foton jag tar, I'll do my best.

Hörs senare (hopefully)!

Kommentarer
Postat av: R

du hinner kanske inte se detta men...



a) jag ringer 08.00



b) jag kommer till min hållplats ~09.10 om du vill mötas där



**hoppas HV vann :D**

2009-10-20 @ 22:57:16
Postat av: R

Stockholm (TT) Kafékedjan Starbucks Coffee Company, med rötterna i Seattle, USA, öppnar sin första servering i Sverige på Arlanda flygplats i början av nästa år, skriver bolaget i ett pressmeddelande.

2009-10-21 @ 13:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0