- STARBUCKS TILL SVERIGE..?

WHAT THE FUCK, jag såg nyss på blogg.se's startsida att det ska öppnas Starbucks i Sverige! O_O
Glad blir man ju såklart men ändå så tänker jag bara fanfanfan. Why?

I början av nästa år kommer den första öppnas på Arlanda! Kanske man får ta sig en liten tripp dit, höhö.



(HV förlorade matchen igår. Så himla typiskt när man väl går på en match. Hela matchen i övrigt var skitkass - varken DIF eller HV71 spelade bra, så det var inte ens kul att titta. Jag & Villy var ju dessutom helt omringade av Djurgårdare och när det väl gick bra för HV eller när dom gjorde mål så vågade man inte hurra och heja så mycket man ville. Why? Med rädsla för att få en flaska i bakhuvet eller att nån skulle ge oss en smäll...)

Kommentarer
Postat av: R

WHAT THE FUCK?! blogg.se startsida?! jag skrev det innan det las upp där. så det så!



iaf

samkunskapen - 4 till presenterade (inte jag)

engelska - vi fick tillbaka hör-provet och sam-uppsatserna (han hade inte fått din tror jag)

biologi - vi gjorde en poster



kommer du imorgon? :)

2009-10-21 @ 16:53:18
Postat av: Veronica

På arlanda? What the? xD

2009-10-21 @ 17:44:22
URL: http://grandby.blogg.se/
Postat av: Anna

R: Det var där jag såg det när jag skulle logga in, så jag såg inte din kommentar förrän efter det :P



Japp jag kommer imorgon!

Vad gör vi med spanskan förresten? O_O

2009-10-21 @ 18:51:46
URL: http://akatalektisk.blogg.se/
Postat av: R

vi säger att du var sjuk bara... att vi inte hann

2009-10-21 @ 19:05:18
Postat av: Silverglitter

Starbucks är överskattat :O

2009-10-24 @ 14:05:37
URL: http://silverglittrande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0