- SNABB UPPDATERING!

Hej!
På grund av trötthet och en dator som krånglar så har jag inte kunnat uppdatera. Vet inte vad det är för fel på min dator men den har ju krånglat förut, så... Snart blir det nog en ny tror jag. Sitter vid Villys dator at the moment.
Vi ska nu kolla på film, vet dock inte vilken än, och klockan nio är det House som gäller!

Jag är förövrigt så jävla pepp på resan till Mallorca! Den är ju inte bokad än men shit vad jag längtar. Tänkar redan på vad jag kanske ska ha med mig, vad som kan behövas köpas nytt, att jag ska "försola" innan vi åker för att lättare kunna bättra på brännan, und so weiter... Har jättesvårt för att bli brun så tro mig, det behövs att jag solar innan vi åker haha :P Vill inte komma hem lika blek som jag kom dit...

Nu ska vi starta filmen, hörs när jag nu kan uppdatera igen!




Time has been replaced by a countdown; 330 days left to go.

Kommentarer
Postat av: R

oh, en månad kvar till 300 :D:D:D

B&J då?!



TACK för att du påminde om HOUSE :D



Vi börjar 12.45 imorgon

Sa du att du kom 12.15 för jag kan komma 12.10 :)

2009-10-06 @ 19:36:06
Postat av: Anna

:D

B&J..?



Bara jag som tycker att avsnitten är sämre än dom tidigare säsonger?



Jag kommer också 12.10 ungefär, mötas vid din hållplats? (:

2009-10-07 @ 10:37:11
URL: http://akatalektisk.blogg.se/
Postat av: Anonym

perfect :D

ses där!

2009-10-07 @ 11:05:14
Postat av: Alexandra - Ninja Fruit

Åh, vad härligt att åka till värmen! :D

2009-10-07 @ 13:39:29
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0