- *RUBRIK*

Ibland har man tur alltså!
Idag valde jag att ta en liten extra sovmorgon och komma sent till min lektion i Textkommunikation på grund av "tandläkarbesök". Jag går upp till datasalen där vi brukar vara - ingen där. Går till det vanliga klassrummet - det ser inte ut att lysa där inne. Upptäcker lappen på dörren som förklarar att ena läraren, Åsa, är hemma och vabbar och att den andra läraren, Richard, är i Berlin med nån skolklass.
Fatta irritationen om jag hade kommit en timme tidigare haha. Istället för 1½ timme att döda blev det nu bara en halvtimme (yyy).

Snart börjar min tyska, ciao!

Kommentarer
Postat av: R

flyyyyt (yyy) :)



fan på matteprovet dock, 1p från G haha, så misslyckat...

2009-10-13 @ 09:42:10
Postat av: Anna

I know! :P



Mja, 2 poäng från G. Gränsen var 8 och du fick 6 ><

2009-10-13 @ 14:03:37
URL: http://akatalektisk.blogg.se/
Postat av: Leia

Tur i oturen!

2009-10-13 @ 14:39:59
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: R

aha, aja, det känns faktsikt bättre att det var 2p :P

2009-10-13 @ 15:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0