- MALLORCA 2010?

Spänningen är hög här hemma. Den senaste veckan har vi kollat på lite olika resor som vi kan tänkas göra nästa sommar, olika alternativ till en semester alltså. Och nu är det nästan spikat vart, när och hur länge vi ska vara borta!

Mallorca 5:e juni - 19:e juni!
Kommer inte ihåg vad stället heter, men det ligger på sydvästra Mallorca rätt nära Palma (huvudstaden). Det här blir familjens tredje resa till Mallis i såna fall (: En gång Mallorca, alltid Mallorca hehe. Resan vi har siktat in oss på nu är en all included/inclusive/vad-det-nu-heter vilket innebär att frukost, lunch och middag på hotellet ingår, samt dricka i baren, vilket är otroligt bekvämt! Förra resan dit var också så (yyy)

Nackdelar om vi tar just den resan;
- det är dagen efter min student, hej jag kommer inte vara i toppskick?
- vi måste mellanlanda i Barcelona, dit och hem, och invänta anknytande flyg i några timmar
Edit: Villy kan inte följa med - alls! Han är mer eller mindre arbetslös så han har inte råd att åka med :/

Petitesser egentligen, jag är bara glad om vi kommer iväg! :D
Jag vet inte när vi ska boka den men jag återkommer när jag vet lite mer (: Då kan jag lägga upp lite bilder från den senaste resan också.


Nu är det middag som gäller - hasselbackspotatis, kyckling och sallad, mums! Lite senare blir det lite snacks framför Sex and the city - the movie som jag fortfarande inte har sett hehe.
Hoppas ni får en trevlig lördag, heido!

Kommentarer
Postat av: Emmelist

ja själv kan jag inte bestämma mig om jag ska ut eller inte. är så trött men killen vill att jag ska med....ååååh. drygt :P

2009-10-03 @ 18:58:41
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: R

Viss avundsjuka förnekas inte!

Hoppas det blir av :)

2009-10-03 @ 19:09:19
Postat av: Anna

Men du ska ju till Frankrike? ;P

Det kommer bli av, gäller bara att bestämma oss för en resa och boka den (: Vi ska dels åka för att det kommer bli lite utav en studentpresent till mig och Nicklas, inte mig emot! Jag slipper ju betala haha.

2009-10-03 @ 19:33:02
URL: http://akatalektisk.blogg.se/
Postat av: mukta

din blogg är skit bra hur får du musik som bakrund ? :O<333

2009-10-04 @ 10:53:24
URL: http://muktas.blogg.se/
Postat av: Veronica

Åh, jag älskar Mallorca. För min familj är det en gång Teneriffa, alltid Teneriffa ;D Åker ju dit om två månader, blir min åttonde gång ;D

2009-10-04 @ 13:13:25
URL: http://grandby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0