- LÖRDAG

Idag har jag;

- tränat med mamma (seriöst, jag trodde jag skulle svimma haha! Så sjukt jobbigt.)
- varit till Ikea en sväng och köpt handdukar och tyg. Nu fattas bara knappar! (jag ska sy, hoho. "Guds" gåva till mänskligheten! Det jag ska sy alltså haha...) 
- bokat biljetter till HV71-DIF på tisdag @ Hovet! :D (PEPP PEPP PEPP)

Jag <3 paranteser?
Mja, det var det ungefär. Min dator är värre än någonsin därav den dåliga uppdateringen. Idag skulle jag egentligen lekt med Alexandra men hon är sjuk, så typiskt ._. Krya på dig!
Vi har gäster här nu så jag måste kila, hörs kanske imorn!
Ciao.




Time has been replaced by a countdown; 319 days left to go.

Kommentarer
Postat av: R

1. Bra jobbat med träningen!!! :D



2. Vad i HUNNAN ska du sy?! :P

2009-10-17 @ 21:09:18
Postat av: Anna

1. (: Hoppas att det håller i sig bara. Man vet ju hur det brukar gå efter ett tag...



2. HUNNAN haha? :P Det jag kan säga är att det är en otroligt praktisk sak! Mina sykunskaper är bortglömda sedan högstadiet och jag är inte helt säker på hur jag ska sy dom här sakerna, därför vill jag inte säga nånting, OM det nu skulle gå käpprätt åt helvete hoho.

2009-10-17 @ 21:58:42
URL: http://akatalektisk.blogg.se/
Postat av: R

1. Sant, så sant

Det bästa är om du hittar på en belöning till dig själv, du vet typ: om jag tränar 10ggr denna månad ska jag köpa this-and-that :)



2. *Nyyyyyyyyfiken*

2009-10-17 @ 22:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0