- JAG VÄGRAR!

Både Sotis och Lucifer är förkylda (tänk om det är kattpesten?! O_O), och dom nyser stup i kvarten haha! Det låter verkligen jättegulligt. Synd om dom små liven, jobbigt att vara förkyld ju...


Ikväll har det pratats om att vi och en annan familj kanske ska till typ Lofsdalen/Sälen/Åre/vad-det-nu-kan-bli nästa år. Suck?! Jag åker inte skidor. Jag kan inte åka skidor. Jag vägrar. Mamma åker inte heller skidor, och inte Monika heller från 'den andra familjen'. Vad är poängen med att åka till en skidort om tre stycken ändå inte åker skidor? Hjälp mig att förstå snälla ni. Jag har redan nu sagt att jag inte kommer följa med om vi ska åka iväg, men jag måste tydligen det. Vad ska vi göra hela dagarna i en iskall liten stuga medan dom andra åker skidor? Jag försöker få dom att lägga pengarna på resan till Mallorca istället så att vi kanske kan göra lite mer saker och komma bort från hotellet nån gång och så, men nej. Jag blir nedröstad på en gång.
Vi kanske inte ens åker på sportlovet, för att det blir för dyrt då tydligen, utan vi ska åka på en skolvecka istället. Jo, jag har ju verkligen råd att vara borta från skolan en vecka bara så där. Det här betyder också att jag och mamma inte kommer iväg till Estland som vi hade pratat om. Suck suck suck.

Visst, jättebra träningsform att åka skidor men nej tack!

Kommentarer
Postat av: Anm¨na

jag älskar din desgin :) man blir superglad av den !

2009-10-18 @ 02:36:44
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: R

jag ringer 08.00

vi ses vid min buss 09.00



right?!

2009-10-18 @ 14:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0