- I HAS THEM!

Japp, biljetter till Twilight + New Moon-kväll på Filmstaden Söder! :D Såg det på blogg.se's startsida förut, ringde till Alexandra för att kolla om hon var up to for it, väntade tills mamma kom hem för att fråga om skjuts hem, krångel att komma in på sf.se (överbelastning typ?), såg att det bara fanns 10 biljetter kvar på Söder - köpte biljetterna snabbt som attan! När jag var in och kollade förut så fanns det hur mycket platser som helst kvar så jag fick lite panik när jag såg hur få biljetter som fanns kvar. Tyvärr så fick vi platser på rad två men äsch, vi kommer ju vara bland de första som får se New Moon! :D
EDIT: Jag hade köpt biljetter till Heron City men dom hade ju inte uppdaterat sidan!!! ><''''' Fanns ju plenty om platser kvar där när jag kollade nyss! När jag var inne och kollade förut visade det bara att det fanns 10 biljetter kvar på Filmstaden Söder och 25 biljetter kvar på Rigoletto. Suck. Menmen what to do, biljetterna är redan köpta.

När: torsdag 19/11
Var: Filmstaden Söder
Start: 21.15
Längd: 4 tim 30 min
Pris: 200kr/biljett

Midnattsvisning med andra ord eftersom New Moon har premiär fredagen 20/11.

E X C I T E M E N T!



Kommentarer
Postat av: ord_hitler

det heter "up FOR it", inte "up TO it"

2009-10-21 @ 19:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0