- HOOKED ON A FEELING

Biologiprov idag, med mycket tur så får jag G haha. Det var bara 5 av 17 som dök upp på provet så läraren var väl inte särskilt glad!

Imorgon börjar jag kl 12, skönt med sovmorgon som omväxling. Ingen aning om vad jag ska göra i helgen för övrigt. Tanken var att jag, Nicklas och Maykil skulle göra en roadtrip upp till Boden för att hälsa på Dennis, det är nämligen besökarhelg där nu i helgen, men jag har inte hört nånting mer om det så det blir till att bli kvar hemma.

Och alltså, ni måste kolla på den här videon! Den är alltså gjord helt och hållet seriöst. Så otroligt dåligt gjord haha! Vad tänkte han? Eller ja, tänkte och tänkte... ;)

David Hasselhoff - Hooked on a feeling

Kommentarer
Postat av: Anna Kaagaard Kristensen

Haha :D han är så pinsam att det blir roligt :p

2009-10-01 @ 23:10:13
URL: http://annakaagaardkristensen.blogg.se/
Postat av: Sofia

Det märks att den tekniska utvecklingen har gått framåt! Kommer ihåg när jag var liten och den var bra. Men nu ett antal år senare är den bedrövlig!

2009-10-10 @ 18:23:36
URL: http://sofiacharlotta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0