- FÖRVÄNTANSFULL

Fjärilar i magen, mmyes.
Jag kikar runt lite på www.aupair-world.net och läser lite olika profiler som familjerna har skrivit. Undrar hur svårt det är att hitta en bra familj egentligen... På dom profilerna som verkar bäst (antal barn, vart dom bor, vad dom har skrivit om sig själva, vilka uppgifter man har, etc) så finns det mellan 60 och 100 intresseanmälningar! Vad är oddsen på att just jag "blir vald" egentligen? Min presentation måste verkligen kick ass! R ska hjälpa mig med min profil och vi vet redan nu vad vi ska skriva på ett ungefär, men jag känner mig ändå sjukt stressad. Jag måste ju hitta en bra familj, det är ändå minst ett år som jag ska tillbringa med dom, och jag vill ju såklart trivas.
R! Ska vi börja fixa designen på min andra blogg snart? Och börja fila på profilen kanske?

Och ja, jag vet att det är mer än 10 månader kvar but still.
Jag är så himla förväntansfull! (:




Time has been replaced by a countdown; 323 days left to go.


Kommentarer
Postat av: R

självfallet!

eftersom vi inte har ngr skol-kriser för tillfället (fuck att vara ute i god tid haha) tycker jag vi kan ägna håltimmarna på torsdag åt det :D

2009-10-13 @ 21:53:57
Postat av: Anna

Yay! :D Glöm inte att få med dig bilder på frapps bara!



Du kommer till skolan imorn va? (: Kl 9.00 i sal 401 ska vi vara har jag för mig. Jag kommer typ exakt klockan 9 till skolan om bussen går som den ska.

Påminn mig om att jag ska ge dig 100kr; Carro gav mig pengar för boken i måndags.

2009-10-13 @ 22:08:52
URL: http://akatalektisk.blogg.se/
Postat av: R

nej då



okej :) tack för infon

2009-10-13 @ 22:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0