- 091027

Hej! (: Tänkte att det var dags för en liten uppdatering (läs: River har skrivit till mig i bloggen, på bilddagboken och till och med ringt mig för att säga att jag ska blogga) så eh, jag är väl så illa tvungen ;) Inte mycket har hänt sen jag sist skrev, när-det-nu-var, men jag kan ju informera er om det lilla som faktiskt har hänt;

Lördag - jag följde med Malin, mamma och Villy på 6-årskalas. Det var alltså fler vuxna än barn där, annars hade jag inte följt med haha. Det bjöds på mat och fika och allt var frid och fröjd.

Söndag - seeeeeegare dag får man leta efter! Ingenting hände på hela dagen. Till slut bestämde sig mamma och jag för att sy färdigt några fler handdukar men vi kom inte så långt. Det visade sig att tråden var för gammal för att sy med för att den ständigt gick av. Iväg till Coop för att köpa ny tråd, hem igen, fortsätta sy. Nu har vi sytt cirka 10 nya handdukar, minus knapphålen som jag fortfarande inte klurat ut hur man ska sy.

Idag - jag har städat hela undervåningen. Plockat undan, diskat, gjort rent toaletten och badrummet, dammsugit och fixat & donat lite (: Hoppas mamma blir glad hoho.

Resten av veckan - imorgon ska jag träffa Bob! Vet inte vad vi ska göra exakt men nånting hittar vi väl alltid på. Vi har ju lite att ta igen så att säga... På onsdag ska jag, mamma och Malin hitta på nånting (och kanske Nicklas beroende på vad vi ska göra), men vi vet inte vad än! Kom gärna med tips på vad jag, min 10-åriga lillasyster och min mamma (som har diabetes och går på nån soppdiet atm. Inte nån chokladprovning t.ex. med andra ord ;D) kan göra. Jag är helt tom på idéer.

Sen är det bara att pluggaaaaa! >< Förstår inte ens hur dom kan kalla det "höstlov" när det egentligen borde heta "plugga-tills-du-stupar-lov" :'D Lovely. Inga planer för Halloween har jag heller.

Måste kila men jag ska försöka uppdatera bättre framöver! Min dator är hemsk.
Ciao!




Time has been replaced by a countdown; 309 days left to go.

Kommentarer
Postat av: R

du får mig att låta som en stalker

...okej, jag erkänner vissa former av tjat/påtryckningar/förföljelse/trakasserier/osv. men jag menar... .... .......

jag har en poäng, vänta lite.... ..... ...........

2009-10-26 @ 15:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0