- 091011

Jättetaskig uppdatering på senaste tiden, I know, men datorn krånglar till och från (mest från) så det blir tröttsamt att sitta. Igår var det som sagt Chokladfestivalen och sen hände det inte så mycket mer på kvällen. Idag har jag mestadels rensat min garderob på kläder och saker och vikt allting fint och prydligt ;) Med lite tur håller det i nån vecka eller två i alla fall haha! Vi har också haft strömavbrott i två timmar här hemma. Det var olidligt ska ni veta. Det var ju dessutom mörkt ute så det var bara att tända 15-20 ljus runt om i huset. Under tiden spelades det kort och under den relativt korta tiden så blir man ju törstig och man kommer på att man måste duscha eller gå på toaletten, att telefonen måste laddas, just för att man inte kan haha. Jag klarar mig seriöst inte utan el en lite längre period.

Nu ska jag nog sova så att jag är relativt utvilad imorgon (: Kom på att det bara är två veckor kvar till höstlovet och då blev man ju nästan ivrig att komma iväg till skolan höhö. Om 8 månader har jag tagit studenten och ligger antagligen och sussar i ett alldeles för varmt hotellrum på Mallorca. Helt sanslöst vad jag längtar alltså...

Guten Nacht!




Time has been replaced by a countdown; 325 days left to go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0