- 091007

Jag känner mig jätteilla till mods. Vaknade av flera olika mardrömmar inatt och nu känns det som att den här dagen kommer gå åt helvete. Som att ingenting kommer gå bra och att nånting hemskt ska hända. Jag vill bara ligga kvar under täcket hela dagen!


Nu har jag fått igång min dator igen (: Det tog bara 25 minuter att starta den haha! När jag väl fick igång den var den tvungen att göra nån "startup repair", och sen var det uppdateringar som skulle installeras och ja, det tog sin lilla tid. Förväntade mig nästan att allting på hårddiskarna hade försvunnit så som den har krånglat men allting var kvar ^^

Nu ska jag börja fixa mig inför skolan. Duscha, äta nånting kanske, klä på mig och sånt där. Slutar troligtvis klockan fem idag, vill inteeeee.

Nej, jag hoppas verkligen att jag blir på bättre humör under dagen. Hatar att behöva känna såhär!
Hörs, ciao...

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Ninja Fruit

Åh nej, stackare! Mardrömmar är inte alls roligt. :(

2009-10-07 @ 13:40:07
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: Anonym

ha en trevlig dag :)

2009-10-07 @ 14:30:59
URL: http://kanskeenblogg.blogg.se/
Postat av: R

Jag ringer 07.00 imorgon om du ej sms:ar annan tid :)

2009-10-07 @ 20:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0