- SKÖNHETSSÖMN? HELL NO!

Jag förstår inte hur man kan vakna så tidigt på helgerna och inte ens försöka somna om. Både igår och idag har jag vaknat av att mamma, Benny, Villy och Malin (och till slut mormor & Lasse också) sitter och konverserar, skrattar och tittar på tv samtidigt som jag ligger en halvmeter bredvid dom och 'sover'. Vaknar jag av det? VAD ANNARS! >< Åh, jag blir så irriterad. Det är inte ens så att dom försöker dämpa sig heller.

Nästa gång jag sover i vardagsrummet ska jag gömma fjärrkontrollsjäveln! Alternativt lägga den i micron och micra den.

(Jag vaknade alltså inte nu, utan klockan 07.20 imorse när Friends började sändas på kanal 5.)


// Irriterad

Kommentarer
Postat av: R

Jag ringer 08.00

Vi ses vid min buss 09.00

sms om det är fel :P :)

2009-11-08 @ 17:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0