- RESULTATET

Såhär blev studentmössan till slut på ett ungefär;



Brilliantmössan blev det för min del. Tyget inuti mössan blev "Sverige"-modellen, inte "Uppsala"-modellen som på bilden. Istället för kronan som är broderad på ovansidan blev det Södermansland symbol typ? :P Och Sjödal är inbroderat ovanför 2010 i det vita. Jag är jättenöjd med hur den kommer se ut (: Nu när mössan är beställd, flaket fixat, student- och slutskivan bokad känns det inte som att det är alltför långt kvar av skolan nu! (Ändå för länge, men ändå.) Det är redan 4:e november - om 1 månad och 20 dagar är det julafton! Hur fort går inte tiden egentligen? Hoppas att tiden går lika fort nästa termin! Fast, hellre fortare ;)

Anywho, den här dagen har gått jättefort. Skippade samhällskunskapen så jag började 12.45 istället med engelska. Vi hade debatter och eftersom vi var den enda gruppen som var redo, var vi dom första och enda som debatterade den lektionen. Efter det var det mössprovning, och därefter biologi där vi bara hade 'lektion' i 5 min.
Sen har jag bara pluggat lite spanska och sen tog jag en paus och kollade på film med Villy (: Hard Candy blev det.

Nu ska jag gå igenom spanskan en sista gång och hoppas på det bästa, sen ska jag gå och lägga mig. Chao!





Time has been replaced by a countdown; 300 days left to go.
(Ännu ett "bevis" för att tiden går ruskigt fort. Hur kan jag redan vara nere på 300? Jag kommer ju vara på Irland i ett litet nafs! :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0