- LUGN VECKA

Hej! (:
Det bjöds på en mycket lugn dag i skolan idag. Vi har projektvecka den här veckan vilket innebär att vi inte har några vanliga lektioner (:D!) och schemalägger veckan precis hur vi vill (i alla fall vi treor). Jag och Carro blev färdiga med sammanskrivningen av hennes texter, men tyärr hade hon glömt att ta med sig översättningarna på mina texter så vi var bara i skolan i ett par timmar.

Jag och mamma åkte iväg för att köpa spray-snö för en stund sedan - varje jul tejpar vi fönstren, sprayar på fake-snön runt kanterna på tejpen, tar bort tejpen och sedan ser det ut som att det sitter massa snö på fönstren! Eftersom vi vanligtvis inte brukar få alltför mycket snö här i Sthlm så är det det närmsta vi kommer ;) Det är svårt att förklara hur det ser ut men jag kan lägga upp bilder sen när vi väl har fixat till det. Försökte googla men google svek mig -.-

Det är väl ungefär det 'roliga' som har hänt idag. Har Rock Band-abstinens men Nicklas är sjuk så han ockuperar både sängen och TV:n i hans rum. What to do...
Hörs imorgon!





Time has been replaced by a countdown; 111/281 days left to go.

Kommentarer
Postat av: Emma

hej fin blogg

2009-11-24 @ 16:03:16
URL: http://hartasslove.blogg.se/
Postat av: Emma

hej fin blogg

2009-11-24 @ 16:03:17
URL: http://hartasslove.blogg.se/
Postat av: GÖZDE;

fin blogg :)

pusshejs

2009-11-24 @ 17:59:56
URL: http://tturkkk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0