- HOS MORMOR & LASSE

Är just nu hos mormor & Lasse (: Jag, mamma, Malin, Villy och Benny kom hit för ett par timmar sedan. Vi har bara kollat på tv och fikat, såklart. Jag ska ta och räkna hur många gånger vi fikar den här helgen haha.

Jag vet inte riktigt vad vi ska göra i helgen. Vi lär väl plocka lite svamp förutsatt att det inte är frost eller börjar snöa, men annars vet jag inte. Vi kanske kan åka och hälsa på min gammelmormor också om det går... Ifall jag har jättetråkigt här har jag packat väskan med skolböcker - jag har ett tyskaprov att plugga till, ett svenskaprov att plugga till, ett biologiprov att plugga till, en presentation i engelska att lära mig, en bok i engelskan som jag måste läsa ut. Listan blir lång. Kommer inte hinna göra allting i helgen men bara jag kommer nånvart så är det bra (:

Igår hade jag prov i spanska förresten. Det kändes som att det gick riktigt bra så jag hoppas på MVG (: Idag var det boksamtal på svenskan, vilket gick bra. Håltimme efter det eftersom min tyskalärare är sjuk, och slutligen skoltidning. Jag är inte färdig med designen (det tog mycket längre tid än vad jag trodde!) så jag har lite panik. Det är absolut deadline på tisdag, och jag har inte programmet (InDesign) hemma så att jag kan fortsätta jobba med den... Hoppas att det löser sig.

Nu hoppas jag på att dom ska sluta kolla på tv här nere så att jag kan rigga upp min grymt obekväma uppfällbara fjädersäng i vardagsrummet -.- Jag kan inte fixa det och sova förrän dom har gått upp, och jag är riiiktigt trött.
Dagen lär börja tidigt imorgon, 8ish kanske då alla andra går upp, och jag lär inte kunna sova då eftersom jag sover i vardagsrummet...

Nu ska jag sluta skriva massa babbel och lägga Harpan för att fördriva tiden ;)
Vi hörs imorgon, Guten Nacht!




Time has been replaced by a countdown; 298 days left to go.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hoho, hej! Jag vill inte att det ska låta som värsta ursäkten nu! Men jag gick till banken för att hämta ut mina pengar, vad tror du att jag glömmer? MITT ID! Hur får man vara så korkad? Så jag gick hem, letade rätt på det, sen när jag kom tillbaka hade banken stängt. Vilken bank STÄNGER KLOCKAN TVÅ nu för tiden?! Och på helgerna är den stängd. Så jag blir tvingad att vänta på att få lösa in min check tills på måndag. Hoppas du har tid att vänta tills dess? (:

2009-11-06 @ 22:38:45
URL: http://grandby.blogg.se/
Postat av: R

VADÅ PRESENTATION I ENGELSKA?!?!?!?

VAD ÄR DET?! OM VAD?!?! TILLS NÄR?!?!?!

:/

2009-11-07 @ 17:19:30
Postat av: Anna

OJ, jag menade i samhällskunskapen :P Som ju är på engelska, därav förvirringen -.-

2009-11-07 @ 20:36:00
URL: http://akatalektisk.blogg.se/
Postat av: R

gaaaaawh

2009-11-08 @ 13:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0