- ADVENTSPYNT OCH BRÖLLOP

Hej! (:
Idag har jag & mamma 'jul'pyntat lite, eller ska man säga adventspyntat? Det har inte direkt tagits upp några tomtar & troll så att säga, det kommer upp lite närmre till julen. Vi har 'snöat' fönstren, satt upp adventsljusstakar och bytt ut lampskärmen mot en julstjärna (vi har en sån där lampa på fot som man kan byta skärm/stjärna på). Snart ska julgardinerna upp, om vi hittar dom vill säga, annars får vi köpa nya. Vi ska också fixa ljusstaken som man sätter adventsljusen i me mossa och sånt, det är ju redan på söndag det är första advent! Och ja, det var väl allt vi hann fixa idag. Vi hade tänkt göra det i helgen men på lördag ska vi på bröllop!
Bilder lär komma på söndag när allting är färdigt.

Och på tal om det så har jag äntligen bestämt mig för vad jag ska ha på mig. Det blir en ~vinröd/röd rätt tajt knälång klänning, en svart bolero (heter det så? jag var nära på att skriva Solero haha!) och svarta pumps med 4-5 centimers klack. Svårt att föreställa mig det i det? Jag förstår er. Om jag "vågar" så kommer det kanske upp en bild på det. Jag brukar ju vanligtvis inte ha såna kläder men man måste ha det på bröllopet. Tjejerna ska ha finklänning, och killarna ska ha kostym/frack.

Ellie ska vara brudtärna på bröllopet! :D Välkommen HEM Uno förresten! Hon kom hem till Sthlm igår kväll och ska stanna till söndag kväll. Ska förhoppningsvis träffa henne imorgon om hon lyckas klämma in mig i hennes tajta schema, vilket hon lovade att hon skulle. Som jag saknat henne alltså! :*

Nu ska jag ge tv:n ett sista försök och sen ska jag sova. God natt!

Kommentarer
Postat av: R

bolero (y)

...och det lät fint! (yyy) :)

2009-11-25 @ 23:15:41
Postat av: Emmelist

utan att typ öppna eller dra med munnen? då är jag fan imponerad :D

2009-11-26 @ 00:05:21
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: soph

åååh. jag gillar din header. starbucks ! mums.

2009-11-26 @ 00:34:29
URL: http://uttjatat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0