- 090510

Woho, idag kommer mamma hem! (: Hon har varit borta sen förra lördagen och hennes frånvaro har märkts. Man tror ju inte att man kommer sakna henne för det är ju "bara" nio dagar hon varit borta totalt, men visst gör man det ändå. Det är ju skillnad om man själv åker bort, som med Irland som visserligen bara var i fem dagar, men inte kände jag att jag direkt saknade någon här hemma.
Till poängen, det ska bli skönt att få hem mamma igen. :*

Fredagen och lördagen spenderades som tidigare nämnt med Alexandra. Vi gjorde väl inte så överdrivet mycket, satt lite vid datorerna, pluggade fläckvis, läste högt ur Twilight för varandra (förbättra uttalet ftw!), samt åkte in till centrum en sväng för att köpa sushi till mig och pizza till Alexandra. Det flummades en hel del haha.

Nu på kvällskvisten har jag sträckläst typ 70 sidor ur En världsomsegling under havet vilket resulterade i att jag åkte på en huvudvärk. Inte det mest klockrena eftersom vi inte har nån alvedon hemma. & vårat vatten </3

Anywho, snart väntar sängen men jag måste läsa lite till ur boken innan dess.
Hörs imorrn, ciao!

(Fniss, om en månad är det sommarlov! :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0