- VM-BRONS TILL TRE KRONOR! :D

Blixten Gordon typ, men...
Jaaaaaaaaaaaaaa! :D:D:D:D:D
För att vara Sverige var det rätt bra, komma trea efter Ryssland och Kanada.
Ryssland tog guldet i alla fall, bra det! Såg på matchen och även guldceremonin efter det, jag fick seriöst rysningar O_O Det var så himla mäktigt! Om det ändå hade vart Sverige. -.-

Mamma kom även hem igår, jag fick Toblerone :* Och världens godaste te, mums. Drack det som fan när jag också var i Estland förut och nu köpte hon hem tre paket till mig. White Tea Mandarin tror jag den heter, gott som få.

Chill dag i skolan för övrigt, och jag slapp göra kursprovet i sprechen på tyskan idag, så jag hade turen att få reda på ämnet så att jag kan öva lite extra tills på torsdag. Det var lätt i alla fall haha.

Nu ska jag läsa ut min svenskabok, har inte så mycket kvar nu. Hörs kanske senare, ciao!


(Jag har redan hockeyabstinens ;;_;;; Kommer ju dröja tills elitserien börjar som jag får kolla igen, och den slutade ju för inte så länge sedan. Vad ska jag nu sysselsätta mig med?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0