- UPPDATERING

Hallå! :D Hur står det till med folket?
Med mig är det bara bra, jag har legat och solat större delen av helgen. Syns dock inte så mycket *cut* men jag smorde in mig som en galning också, jag hatar att bränna mig nämligen och nu så slapp jag ju det! (: Riktigt varmt och skönt har det varit, nästan så det känts att man varit utomlands! Och på tal om det är jag så jävla sugen på att åka utomlands i sommar till nåt riktigt varmt ställe! Mallorca, Grekland eller Kanarieöarna kanske? R, varför ändrade vi på våra finfina planer?! D: Ångrar mig som fan nu ju. Skiter i om det blir en sistaminutenresa med ospecifierat boende - jag vill åka damn it! Om någon känner sig manad, let me know. >:D

Har även gjort upp lite planer inför min 18-årsdag nu på onsdag. På onsdag så är det bara mormor, Lasse (låtsasmorfar) och Björne (låtsasfarbror) som kommer över, och kanske Linda och Bob om dom kan. Just'e, Bengt också nån av dagarna! Har glömt att fråga honom. Och Gunnar. Damn it. Men på lördag så kommer det lite fler personer;

Vi i familjen såklart (jag, mamma, Malin, Nicklas, Benny och Villy)
Kjelle, Åse & Alexandra
Ellie med familj (Phia, Ari, Robin)
Thomas & Camilla
Dennis
Tobbe
Jason
Linda igen, om hon kan xD
Bob kanske, vet inte när hon kan än

Så det blir ju en del, i vårt lilla hus. Hoppas det är fint väder så att vi kan vara ute också (: Det blir inget speciellt, det bjuds på mat, lite drinkar (Var iväg till Ikea igår och köpte glas!) med tilltugg och kanske nåt fika av nåt slag (yyy)

Mja. Det var väl allt. & fan vad jag är arg på min biologilärare, jag känner ett starkt behov av att möblera om i hans ansikte lite. Morr.

Hörs kanske senare, annars imorrn. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0