- TORSDAG

Taskig uppdatering lately, jag vet.
Inte så mycket har hänt, mest kollat på film och försökt koncentrera mig på plugg, men det går bara inte. Tack och lov att det är sommarlov om en månad!

Igår prövade jag en av de nya Ben & Jerry's sorbeterna (eh?), Jamaican me crazy, och vilken besvikelse det var! Den var... okej, knappt det. Den var för det första alldeles för söt. Konsistensen var helt fel, och bitarna av ananas kändes som rester av en ananas som egentligen borde slängas. Kommer inte köpa den nå mer i alla fall. Får se om jag vågar ge mig på den andra smaken men för tillfället är jag väldigt skeptisk.

Ikväll är det hockey, Sverige - Tjeckien. En "måste"match, om vi inte vinner så går vi inte vidare till semifinalen. Vill såklart att vi vinner, men Tjeckien liksom. Jävla Jagr haha, typ.

Nu ska jag fortsätta att slötitta på tv och försöka få tiden att gå lite snabbare på nåt sätt.
Får se om jag skriver nånting senare idag, annars hörs vi imorrn. Ciao!

Kommentarer
Postat av: R

jag provade den andra smaken idag. GUDOMLIG!!

2009-05-07 @ 16:11:54
URL: http://kvinnofasoner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0