- SKRATT & GRÅT

27. Har ni skrattat tills ni gråtit? Kanske i skolan nån gång, men inte direkt gråtit gråtit Ja, när vi åkte buss påväg hem från det läskiga köpcentret när vi var på Irland. x'D
28. Har du sett henne gråta? Bara när hon skrattat i så fall, annars inte Tårarna sprutade ska jag säga dig, när hon skrattade
29. Vad gjorde du då? Skrattade med henne? xD Skrattade så jag fick ont i magen, kommer dock inte ihåg om jag också grät av skratt men det är möjligt

Kom på det när jag fick se Ellies bilder, då hon tagit kort på det! Synd att jag inte kommer ihåg vad det var vi skrattade åt bara, men nåja.
Bildbevis? Here you go!




Kommentarer
Postat av: Johannanna

fin blogg :D

2009-05-23 @ 15:12:26
URL: http://johannaostman.blogg.se/
Postat av: River

TOKVIKTIGT:

jag MÅSTE ta reda på när projektveckan är nästa termin så jag inte åker på semester över den (jag vet att den är i september och mamma vill åka i september)

PÅMINN MIG PLS!!

2009-05-23 @ 20:09:23
Postat av: Kadri

Hyr är det med dig då ??

2009-05-23 @ 20:51:00
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0