- SÅHÄR DAGEN EFTER

Hehehe. Angående dom små videoklippen från inatt... jag finner dom minst lika roliga idag som igår haha! Alltså ni anar inte hur kul vi hade. x'D Så jävla kul. Surt att ingen förstår våran humor bara, internskämt ftw.

Tanken var ju att vi skulle dra in till centrum i morse för att köpa öl tydligen, men Villy kunde inte få liv i mig höhö. Vaknade dock 10 min efter att bussen gått och anklagade honom för att inte ha väckt mig. Men jag somnade om och sov till 12 nånting. Sen har det varit en seeeeeeeeeeeeeg dag, bara legat här nere och kollat massa avsnitt av NCIS, det är bra det (yyy) Turligt nog så fick jag ingen huvudvärk eller nåt imorse (!), bara det att jag var så himla seg istället.

Eh ja, jag vet inte vad jag mer ska skriva. Jag har väl kanske skämt ut mig nog. Eller nja egentligen inte, men i era ögon så kanske vi gjorde det.

Mja, vi hörs väl kanske senare. Eller? Lars. xD
Ciao.

(Lars Eller är en ishockeyspelare tillhörande Färjestad.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0