- MEN, ÅH! <3



"Anna Larsson.

Vi umgicks knappt efter att ha träffat varandra för första gången.
Men som tur så borjade ändrades det & jag fann inte bara en otrolig
människa med sinne för humor - utan en
vän.


Trots dem få år som vi faktiskt varit med varandra så
kan jag stolt säga att du är en utav mina närmaste vänner,
och att inte kunna vara med dig när det är svårt eller för
att få dig att skratta är inte lätt.


Jag vill fortsätta lära känna dig mer & älska dig för den du är.


Men jag hoppas & vet att det inte kommer
dröja allt för länge innan vi faktiskt ses.


Jag saknar & älskar dig Anna.


GRATTIS på födelsedagen! <3"


Från Jennifer <3 Jag sa väl tidigare att jag hade världens finaste vän?


Kommentarer
Postat av: Jennifer

men alskade kvinna.

orden racker liksom inte till..

Jag alskar dig ajtte mycket.

Saknar dig & onskar du komemr ha det kul, aven utan mig ;)

PUSS<3

2009-05-27 @ 22:49:51
URL: http://romanze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0