- LITE SÖMN

Eh. Jag försov mig imorse. Jag kunde inte somna igår på ett tag, så strax efter 4 nån gång lyckades jag äntligen somna.
Larmet var ställt på 07:30 - men jag reagerade inte ens, jag kommer inte ens ihåg att jag stängt av alarmet.
Klockan 9 vaknade jag, ingen idé att ta sig till biologin tänkte jag, ingen svenska efter det så nästa lektion börjar inte förrän 12.15, matte då. Lite onödigt att gå egentligen men man får ju närvaro, och jag har ändå tyska sen. Så jag sov gladeligen 1½ timme till, så nu är jag väl lite mindre av en zombie.

R, sorry att jag inte dök upp, men what to do liksom?
Vet du om vi har nån biologi på onsdag för övrigt? Enligt planeringen så har klassen fysikprov eller nåt mellan 9.25 och 11.45, biologin är 10.50 till 12.10. Så vi kanske inte har nånting på onsdag heller tänkte jag, eftersom engelskan uteblir och matten är väl lite skitsamma då.

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen och försöka piggna till lite. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0