- JOBBIGT

- Men kom och kolla här nu med oss!
- Nej, jag vill inte...
- Men det här är KUL!
- Nej, det är det inte!
- JO, det är det!!1!ONE!
- Men jag tycker inte det.
- Alla tycker sånt här är kul!

Jag hatar när min styvpappa är full. Sätter på gamla filmer från när vi har varit på semester och blir äckligt nostalgisk och bara allmänt jobbig. Och jag hatar när folk säger vad jag ska tycka och tänka. "Du tycker det här är kul." Har jag missat nånting i världsordningen eller?
Det "roliga" är att han nästan aldrig pratar med mig alls när han är nykter, han behöver alkohol för att kunna yttra ett ord till mig. Fyfan vad patetiskt.
Ja, jag tycker att det här är extremt jobbigt...

Mamma är inte hemma heller. Idag åkte hon och en kompis iväg till Estland på sparesa, en sån som vi var på för 1½ år sen eller nåt. Till samma ställe och allt. Kommer inte hem förrän på söndag nästa vecka. Fail. Kommer fan bli kaos här hemma.






Kommentarer
Postat av: R

det där badkaret kan jag tänka mig att adoptera.



jag tänkte:

nästa vecka (den som kmr efter imorron) har vi ganska mkt i skolan (biologi, franska osv.)

vad sägs om att vi skolkar svenskan nästan måndag (inte imorgon) och äter sushi då?

för jag har för mig att vi sa torsdag men jag har deadlines till söndag så jag vill gärna vara klar med allt så det blir en belöning :)



jag har köpt en penna till dig!

tihi, du får inte peta på mig

2009-05-03 @ 11:26:38
URL: http://kvinnofasoner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0