- HATAR KANADA VAFAN

Fyfan. Sverige-Kanada ---> 1-3

Bronsmatch klockan 4 på söndag mellan USA och Sverige.
Finalmatch mellan Ryssland och Kanada klockan 8. Hoppas ryssjävlarna vinner, men jag hatar fan båda lagen.
Usch!

R, svar från E-barnet tidigare idag;
"Satt på bussen och sov. Och nu är jag typ i skolan :):*"

Ehh, wtf? -.- Med andra ord kunde jag inte skriva det uttänkta svaret. Projektet får fortsätta på måndag!

Alexandra är här nu också. Fniss. (:

Blääää, skriver imorrn. Hej då va.


(Jag hatar Kanada. & Ryssland. & Sverige - för att dom spelade så pass dåligt idag. & USA för att dom kommer vara riktigt revanschsugna på söndag. Fan ta dom.)

Kommentarer
Postat av: R

epic failure



ligg lågt. SKICKA INGET.

2009-05-09 @ 10:48:22
URL: http://kvinnofasoner.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag har inte svarat på nånting! Varken på sms eller när han skrivit på msn. xD Vilket han gjort ett otal gånger -.-

2009-05-09 @ 13:30:09
URL: http://akatalektisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0