- FJÄRILSLARVENS SÅNG

Hehehe.
"Flax flax flax flax flax, fast mycket fortareeee!"



Jag är en liten fjärilslarv som legat och förpuppat mig. Men nu så vill jag gärna, ut och pröva, mina vingar. Jag vill flyga, flyga långt långt bort. Då fäller jag ut vingarna så räknar jag till fyra. En, två, tre, fyyyra. Aaaaaaah. Nu flyger jag. 'Nu flyger jaaaaaaaaaag'. Ja nu flyger jag.

Se där en blomma röd och fin och glad, blir jag, när jag landar på blomman, och luktar på blomman. Mmmmm. *Sniffsniffsniffsniff*. Aaaah.

Men nu så vill jag flyga, vidareee. Då fäller jag ut vingarna så räknar jag till fyra. En, två, tre, fyyyra. Aaaaaaah. Nu flyger jag. 'Nu flyger jaaaaaaaaaag'. Ja nu flyger jag. Flax, flax, flax, flax, flax, fast mycket fortareee. Ja nu flyger jag.


Kommentarer
Postat av: jen

men assa hahaha xD

2009-05-12 @ 21:21:39
URL: http://romanze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0