- BELLE & SEBASTIAN

Häromdan började jag lyssna på soundtracket till Juno som jag laddade ner för evigheter sen, och nu är jag helt fast. Jag älskar musiken som är med i filmen!
Ett band som jag särskilt kärat ner mig i är Belle & Sebastian, eller ja dom två låtarna som var med på "skivan" är helt fantastiskt bra. Försökte hitta låten på youtube men utan någon vidare framgång, det fanns bara en massa liveframträdanden och covers från massa random personer. Lyckligtvis så bestämde jag mig för att lyssna på en cover ändå, nu är jag nämligen frälst!
Tjejen som sjunger låten har otroligt bra röst, är otroligt söt och jag absolut älskar hennes accent (dialekt?)! Jag vill också kunna prata sån engelska *_* Och kunna spela gitarr sådär, morr.

Belle & Sebastian - Piazza, New York catcher




Känns som det har blivit många såna här youtube-klipp lately, men jag har verkligen bloggtorka. Bare with me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0