- 70 BILDER SENARE...

Nöjd nu, River? xD Det tog en jävla tid att ladda upp bilderna, och det blev typ 70 st tror jag Linda skrev. Om någon vill att några av bilderna hamnar här i bloggen så får det bli vid ett annat tillfälle, jag orkar inte nu.

Anywho, ska jag föra över mina & Ellies bilder till ett USB-minne och ta med till skolan, så att du också kan få dom? (: Kan göra det tills på måndag isf om du vill. ^^


Dagen har vart segare än segast, och det har spöregnat större delen av dagen. Fast det var rätt mysigt faktiskt, och det luktar ju så somrigt!
Nu ska jag kolla igenom lite bloggar och sen vet jag inte vad jag ska göra. Spela lite mer Rock Band kanske ;D Smärtan i handen har ju gått över nu!

Hörs, ciao!

Kommentarer
Postat av: River

tack, men nej tack

jag rippar ett par från din bdb, det räcker :)

2009-05-22 @ 21:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0