- 42 FRÅGOR

Tråkigt som jag har så tänkte jag fylla i en lista om en kompis. Bästa kompis ska det väl vara egentligen, men jag har ju blivit så asocial på sistone, så jag fick ta den som jag träffar mest helt enkelt.

1. Vad heter hon? River Laurent
2. Hur gammal är hon? 18
3. När träffades ni sist? Idag
4. Vad har hon för hårfärg? Brunt typ
5. Brukar hon färga håret? Bara tona vad jag vet
6. Vilka färger har hon haft? Jag har bara sett henne i brunt hår
7. Vad har hon för parfym? Ingen aning
8. Är hon galen? Inte direkt 8D Jag har inte sett den sidan av henne i alla fall
9. Vad är erat bästa minne? Resan till Irland! (:
10. Har ni många minnen ihop? Vi umgås knappt utanför skoltid, så nja
11. Vart bor hon? Trångsund
12. Har ni varit utomlands tillsammans? Ja, till älskade Irland. Fler resor ska det bli!
13. Är du avundsjuk på henne? Vid vissa tillfällen. Jag vill också ha sån självbehärskning när det gäller skolan.
14. Vad heter hennes syskon? Lisa? xD
15. När träffades ni första gången? Snart 2 år sedan
16. Hur träffades ni? Vi började i samma klass på gymnasiet, thank god
17. Vad går hon i för sporter? Ingen. Men hon tränar hemma och är ute och joggar och är allmänt duktig
18. Vad kan hon göra på helgerna? Umgås med vänner I guess, om hon inte måste plugga.
19. Göra efter skolan? Vänner och plugg där med?
21. Har ni kramats? Mja, vi gjorde det vid några tillfällen i början av gymnasiet, men då visste jag inte att hon inte tyckte om närkontakt sådär haha xD
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? Nej
23. Har hon fräknar? Har aldrig tänkt på det, men jag tror inte det
24. Har ni kollat på film någon gång? Räknas film på lektionerna i skolan?
25. Har ni bråkat någon gång? Nej, men lite småsura har vi nog vart på varandra
26. Har ni sovit i samma säng? Nej. Det där med närkontakt igen va haha :P
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? Kanske i skolan nån gång, men inte direkt gråtit gråtit
28. Har du sett henne gråta? Bara när hon skrattat i så fall, annars inte
29. Vad gjorde du då? Skrattade med henne? xD
30. Har du sett henne vara riktigt arg? Möjligtvis på nån lärare, eller W kanske
31. Har hon sett dig gråta? Ja, pga dumma saker i skolan.
32. Vad ska ni göra i sommar? Gå på Gröna Lund! :D Och jag ska få komma hem till henne för första gången. Det är stort alltså.
33. Har hon svikit dig någon gång? Nej
34. Har ni pratat i telefon någon gång? Japp, senast idag
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? Oj, jag vet inte. Definitivt hoppa av skolan. Och bli ledsen såklart.
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? Om det skulle te se sig så har jag ingenting emot det (: Så ja, jag hoppas väl det.
37. Älskar du henne? Alltså. Nej. Inte för att jag inte tycker om henne, men älska är nog att ta i (no offense!)
38. Vad är det bästa med henne? Hon är otroligt rolig att umgås med, och jag är otroligt tacksam för att hon hjälper mig så pass mycket med skolan som hon gör. Svår fråga alltså... Men det finns mycket hos henne som jag gillar.
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? Finns säkert nånting, men kan inte komma på nånting speciellt nu. Att vi ska umgås mer utanför skoltid kanske? xD
40. Skulle du ge henne pengar om du vann 1 miljon? Pengar i form av en resa i så fall! :D Ännu en resa till Irland kanske, eller om vi är modiga nog att vidga våra vyer och åka nån annanstans haha
41. Hur ser hennes klädstil ut? Jeans och trekvartströjor, det är River det. ;D Nej men. Typ.
42. Vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig? Hon kommer inte att göra det ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0