- UPDATE!

Vad har hänt med mitt bloggande egentligen? Måste skärpa mig!
Innan Irland så bloggade jag ju dels för att hålla nedräkningen vid liv tills vi åkte, och nu efter resan så känner jag mig inte inspirerad till att blogga längre. Jag måste ha nåt mer att räkna ner till, nånting att se fram emot, men jag vet inte vad. Studenten vore jäkligt nice fast jag har ju inget exakt datum på när det blir, så det går inte. I samma veva kommer jag in på Irlands"flytten" men jag vet som sagt inget datum ännu, det är det som tar emot.
18-årsdagen? Känns så överskattat. Vad ändrar det på egentligen? Ja, jag får ta körkort som jag inte ens har börjat med. Tror inte ens jag är redo att ta körkort så det får vänta ett tag. Jag får gå på krogen och köpa cigg/snus. Och jag är ju värsta partyprissan som alltid har en cigg i munnen! Not. Resa utan några större invändningar från mor min visserligen. (: Aja, som sagt så vet jag inte. xD

Vad har hänt på senaste tiden då? Inte mycket alls faktiskt. Jag skolkade inte eller var sjuk/"sjuk" alls förra veckan! :D Tack vare det så sjönk min frånvaro med 10%, sweet! Ledig från skolan igår då jag inte alls var produktiv, och jag är ledig på onsdag nästa vecka också.
Ellie ska tatuera sig på tisdag btw! :D Inte helt glad över själva motivet (körsbärsblommor -.-) men hon gör som hon vill, och den lilla snuttungen ska tillägna en egen blomma till mig :* Så då ska jag kanske följa med henne, ska bli kul att se hur det går till "irl" och om det gör så ont som det påstås göra. Intressant.

Nu ska jag fortsätta med biologin då jag har prov imorgon D: Centrala dogmat, mitos-meios, lite begrepp och även korsningsscheman imorgon bitti.

Fick sån himla lust att kolla på Harry Potter också! Fast ännu hellre skulle jag vilja läsa om böckerna från början. Får väl bli när det är lite lugnare i skolan, så det lär väl bli på sommarlovet haha. xD Där har vi det!

Ciao.


Time has been replaced by a countdown; 91 dagar kvar till sommarlovet! :D
Ta mig till sommar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0