- BOB 19 ÅR!

Men fail. Varför kommer inte Weezer - Say it ain't so med i spelningslistan? Den finns där men går inte att spela upp. Naja.

Idag fyller Bob 19 år, grattis till henne! Hade tänkt ladda upp en massa fräsiga bilder på henne men jag kom på att hon inte läser min blogg så då struntar jag i det. Och jag orkar inte göra det på bilddagboken, lat_flicka_91.
Tanken var ju att jag skulle åka till henne imorrn efter skolan, kolla på Kenny Starfighter premiären och käka våfflor, sen sova över tills torsdag. Men det visade sig att dom håller på att måla om hemma hos henne nu så hennes syster sover med henne i hennes rum, så jag hade då inte haft nån plats att sova. Så nu får vi skjuta upp att vi ska träffas ännu en gång. Jag saknar henne, damn it! Vi får väl ta igen lite på påsklovet (: Om vi ens har lov samtidigt...

I aaalla fall. Skoldagen var chill. Jag åt lite sushi efter skolan, mums. Testade även den nya Magnum-glassen, vilket var en stor besvikelse. För det första var den svindyr och pytteliten, och den smakade inte alls nå speciellt. En vanlig glass bara. Så det fick bli en Ben & Jerry's istället ;D Och så hittade jag äntligen ett ställe som säljer Dr Pepper, mums mums mums!

Imorgon börjar jag inte förrän 10.50, ska bli skönt med sovmorgon. Tre lektioner och sen blir det att åka hem. Skulle så himla gärna vilja se Kenny Starfighter men jag har ingen att gå med. Det får bli att kolla på hockey istället med Villy, HV71 spelar ju mot Frölunda imorrn! Frölunda leder dock med 2-1 i matcher så HV får se till att vinna imorrn. Hockey är en av de få sporter jag klarar av att titta på, och faktiskt tycker är kul att titta på. xD

Japp. Ciao.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Grattis till henne ^^

2009-03-25 @ 11:30:24
URL: http://grandby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0