- GULA RÖDBETOR? GULBETOR!

Alltså. Rödbetor + getost = sant <3
Det är så sjukt jävla gott ihop! Finns ingen bättre kombination tror jag. Jag var också skeptisk i början men ni borde verkligen testa! På tal om rödbetor, visste ni att det finns gula rödbetor? Gulbetor med andra ord, men i alla fall.
Och på tal om olika kombinationer; har ni testat att äta pepparkakor med mögelost på, sån där på tub? Det låter ju helt avskyvärt men gu' så gott det är!

Nog om det. Dryg dag i skolan med en hiskelig håltimme. -.- Smet dock lite tidigare från matten så att jag hann med bussen. Behövde inte ens komma på en ursäkt till varför jag skulle gå tidigare, utan läraren sa att det var okej. xD

Väl hemma så var det tv:n som gällde. Jag har börjat dissa datorn mer och mer nu och tittar typ bara på tv eller film nu för tiden. Inte för att jag klagar, men det är liksom mer.. avslappnande på nåt sätt. Fick nyss ett hugg i magen av glädje för att kunna ladda ner det nya avsnittet av världens bästa serie, men till min stora besvikelse så fanns där inget nytt avsnitt. Har lite abstinens så det får bli till att kolla på förra veckans avsnitt igen xD Nu är det fjärde gången jag skriver avsnitt i samma stycke, bra där.

Jag har även vart lite duktig och lärt mig lite om det centrala dogmat, då det är prov på det i biologi på onsdag. Lite var nyckelordet.

Helgens planer är att plugga massa biologi samt läsa Kallocain. Och jag är ledig på måndag, skönt!

Om en vecka börjar Saint Patrick's day firandet, som håller på till den sjuttonde då själva dagen inträffar. Om två år är jag där, längtar längtar längtar! Allt hänger på mig...

Ciao!

Kommentarer
Postat av: R

jag har ringt både hem till dig och på din mobil. tydligen var du inte hemma... inte klockrent.



aja... jag har lagt upp meios i bloggen och jag kanske måste förklara vissa saker, ring om något är oklart.



jag börjar med korsningsscheman efter lunch så det ska förhoppningsvis vara klart vid 16-17 så då bör du vara klar med meios för det är ganska mycket.

2009-03-09 @ 13:31:18
URL: http://kvinnofasoner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0