- UTMANAD!

Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Veronica. Eller utmanad och utmanad, listan fanns i hennes blogg och "alla frivilliga" var utmanade ;D

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
When Treebeard strode through the forest of Fangorn, J.R.R. Toliken - The children of Húrin

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Min byrå

3. Vad såg du senast på TV?
Bygglov xD

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
21.15
(21.18 var den)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Sotis som ligger och halvsnarkar här bredvid mig

6. När du senast var ute, vad gjorde du då? 
Gick från bussen hem till mig

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
Massa bloggar

8. Vad har du på dig?
Mjukisbyxor, t-shirt och en stor hoodie, och strumpor & underkläder såklart

9. Drömde du något inatt?
Jag kommer inte ihåg den nu, men imorse vill jag minnas att jag tyckte den var skum

10. När skrattade du senast?
När jag kollade på Bygglov

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Massa planscher och dylikt. Frukta inte, dom ska snart ner! Ersättning av en Irlandsflagga ska ske <3

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
Inte vad jag kan komma på, nej

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Halvdryg

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Beck - I Guds namn

15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?
Oj, en hel massa saker! :D Det som föll mig in ;D

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om:
Om folk inte visste det innan, så finns det väl en anledning till varför jag inte sagt det, right?

17. George Bush?
Paris Hilton?

19-20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?
Jag har faktiskt inte tänkt så långt. Men det finns många fina namn i Margit Sandemos bokserie Sagan om Isfolket, får kanske leta inspiration där om så behövs

21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Självklart! Redan 2010/2011 blir det ett år utomlands

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Det är svårt att komma på något när man inte är troende, som Veronica så fint sade det

23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?
Dom som vill (yyy)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Man orkar lixom inte tänka vilka man ska utmana xD

2009-03-10 @ 21:41:43
URL: http://grandby.blogg.se/
Postat av: alex

gaaah! det går inte att kopiera.. och orkar lixom inte skriva av :(

2009-03-11 @ 19:16:11
URL: http://niflis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0