- SJUK. ÄNNU EN GÅNG.

Jag är sjuk. Sisådär tredje gången i år eller? Jävla Nicklas som börjar med alla sjukdomar och smittar ner resten av familjen.

Jag har träningsvärk typ.. i magen, för att jag har hostat så mycket. Eller jag tror det är träningsvärk, ont gör det i alla fall.
Det är inte en fröjd att varken hosta, nysa, gäspa, skratta, vända på sig i sängen, sätta sig ner, ställa sig upp. Ja, listan ökar ständigt på. Värst är det att hosta i alla fall, fyfan.

Helgen ägnades åt... ingenting. Jag har inte orkat göra ett enda dugg. Bara kollat på tv och film.

Jag fick inte många timmars sömn inatt så nu ska jag försöka sova lite till, inte för att jag tror att det kommer funka.

BLÄ!

Kommentarer
Postat av: Veronica

sv: Ja, det var inte lite du följde minsann ;D Men jag är ungefär som du när de kommer till scrubs och så, jag sitter ju inte och håller koll på när det kommer och så, utan när de kommer så kommer det och då kollar jag xD

2009-03-17 @ 14:26:42
URL: http://grandby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0