- RENOVERING PÅ G!

Yaaay, äntligen har jag fått min iPod till bloggen! :D Jag ska dock byta och lägga till några låtar snart.
Stort tack till Jennifer som hjälpte mig med det! <3 Hon har också fått fria händer att leka med designen till min blogg så den är under uppbyggnad nu. ^^

Och jag har världens snyggaste kompis, eller hur?

     

Jennifer! <3

Hon skickade även en massa sjukt söta figurer från olika TV-spel så nu kliar det ju i fingrarna av att man vill spela! :D

           


Kanske får spela senare ikväll när jag inte kan sova, jag tog världens skönaste tupplur i 2-3 timmar förut. Sköni, sköni.

Nu ska jag hitta lite bilder till nästa inlägg, stay tuned.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: JEN

hahah, sag til lsa ska jag skicka mera :D <3

2009-03-25 @ 20:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0