- R, IRLAND I SOMMAR?

RIVER, RIVER, RIVER!

Vi har ju pratat om att åka till Irland i sommar igen, om båda har råd och så vidare.
Jag kollade runt lite på SAS nyss bara för skojs skull, och om vi skulle boka nu så kostar det typ ingenting, i alla fall inte för flygresan!
De datumen jag kollade för var mellan den 10:nde och 16:de augusti (en hel vecka alltså!). Flygresan skulle då kosta 2810 :- för oss båda två. Det är ju ungefär som ett studiebidrag bara.

Det kostar ju med boende och så också, och det har jag inte kollat efter nånting, men om vi sparar flitigt till boende (som också bör bokas snarast i såna fall) och fickpengar så borde det ju gå. Jag fyller 18 precis innan sommarlovet också (jag lär få pengar då) och förhoppningsvis så har jag skrapat ihop pengar från ett eventuellt sommarjobb, eftersom vi åker i slutet på sommaren

Vad säger du? Jag är på i alla fall! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0