- LITEN UPPDATERING

Earth hour;
Jag fick alla som var hemma att delta, inklusive min bror som satt och spela WoW när jag sa att det var dags att släcka ner och stänga av allting! Det borde räknas som en merit nånstans.

Helgen i allmänhet;
Inte så produktiv som jag önskat. Benny 44 år.  Hockey. Barnpassning. TV. Dator. Engelsk bok. Pizza. Cradle of Persia. "Tjock och konstiiiig!"

18årspresent;
Jag har äntligen kommit fram till vad jag vill ha. En systemkamera! Jag är långt ifrån redo att ta körkort nämligen, om jag ens ska ta det.

Tatuering;
Vore ju neat att tatuera sig också men det kanske inte är det smartaste draget att göra det på sommaren. Men hur fränt skulle det inte vara att tatuera Illern Göran, eller Ontec-symbolen? :'D Om ni sett på nån av Killinggängets produktioner så vet ni vad jag snackar om.

Och om en vecka är det påsklov, tjoho!


Om 65 dagar fyller jag 18, och om 72 dagar är det sommarlov. Jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag lyckades också få hela familjen att släcka!

Plus att jag ville ha en tatuering förut, men nu kan jag inte komma på vad jag skulle vilja tatuera som jag kan vara nöjd med for the rest of my life xD

2009-03-30 @ 08:56:57
URL: http://grandby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0