- KLART BÄSTA SERIEN, NÅGONSIN!!1ONE!

Oh. My. God.
Kyle XY <3
Har igår och idag (nyss) sett på 4 nya avsnitt (tpb<3).
Avsnitt som fått mig att gråta, skratta, häpna, förvånas. (Man måste faktiskt ha sett alla avsnitt för att kunna gråta till det jag såg idag xD)
Ge mig fler avsnitt, det är så himla spännande just nu så att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Seriöööööööst!
Jag vet vad jag ska köpa sen när jag har tillräckligt med pengar!

Den här serien slår alla serier som finns.
Ni borde verkligen kolla!!1! Från början såklart.

Väldigt luddigt blogginlägg men jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag gillar Kyle XY, det är helt otroligt.
Kyle XY är en trygghet.

Hade tänkt skriva lite mer om trygghet imorrn, kom att tänka på det när jag var lite nere idag. Snarare, vad är det som får mig att må bra när det egentligen är helt tvärt om? Vad är det som är min verklighetsflykt?
Mer om det imorrn som sagt, nu ska jag ge mig på ett försök att sova. Ska faktiskt kolla på det sista avsnittet en gång till, så bra är det, och förhoppningsvis somna till det.
Bonne nuit!

Kommentarer
Postat av: R

jag såg på kyle XY nyss - jag var inte road. varför tycker du att den är så bra? :P asså, vad är det med den du gillar?



extra-matte imorgon???

2009-03-22 @ 13:57:18
URL: http://kvinnofasoner.blogg.se/e
Postat av: R

du fick in en iPod!!!

men let me know hur du vill att bloggen ska se ut så kan vi hypa det också =)

2009-03-24 @ 06:06:32
URL: http://kvinnofasoner.blogg.se/e

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0