- IRLAND

Många som vill att jag ska uppdatera och ladda upp en massa bilder. Men just nu känner jag bara att... nej. Först så vill jag få Rivers och Ellies bilder så att jag slipper ladda upp i omgångar.

Irland var i alla fall superbra. INGET REGN! Eller okej, lite lite duggregn i torsdags men inte mer än så. Vi hade verkligen tur med vädret, solsken och blå himmel, varmt nog så att man kunde gå ut utan jacka. Grönt gräs, blommande träd och blommor i rabatterna.

Det blev en massa shopping. Nya kläder, väskor, skor, skivor, en massa souvenirer och sjukt massa galgar haha. River Island butikerna in my heart alltså. Alla galgar var ju såklart till River, men ändå.

Massa fraps blev det ju såklart också, sjuuuukt gooooott!

En sak är säker i alla fall - jag ska åka dit efter gymnasiet! Och på tal om det, you-know-who, jag måste prata med dig om en grej! :D

Bättre uppdatering kommer som sagt när jag fått allas bilder, vet inte hur lång tid det dröjer men det kommer när det kommer.

Nu ska jag fortsätta dega framför tv:n och sen ska jag in till centralen med Villy och lämna Viktor vid tåget (:

Hörs kanske ikväll, ciao!

Kommentarer
Postat av: alex

Galgar?! haha jo det kan ju alltid vara bra att ha =P förresten jag måste få se allt du har köpt! =D btw, vad är fraps? =O ^^

2009-03-01 @ 16:43:47
URL: http://niflis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0